onsdag 29. oktober 2008

Melissa Frances kurs på Bikuben

Jeg har vært på kurs med Carolyn Peeler fra Melissa Franses på Bikuben :-) Hun var ei herlig jente det var veldig koselig og tilbringe noen timer sammen med på tordagskvelden og hele dagen på lørdag.
Jeg elsker MF produkter.
Vi fikk noen kjempeflotte kurspakker med masse stæsj og produkter til kursene og det var i overflod til å bruke på andre prosjekter også:-) Er sikker på at verdien av disse flotte pakkene ihverfall var det vi betalte i kursavgift. Veeeldig fornøyd:-) Har lånt bilder fra Bikuben da jeg desverre ikke har fått tatt bilder av mine egne prosjekter enda :-(

På torsdag var jeg på kurs som het Christmas Memories Mini fra 18-21.
Her lagde vi en flott boks med et trekspill album i og pyntet med de flotte nye julepapirene til MF som Carolyn påstod vi var de første i verden som fikk leke seg med :-)


På lørdag var jeg på et kurs som het My gratitude Journal fra kl. 10-12.30. Her lagde vi en nydelig liten journal i sarte flotte jentefarger:-) Carolyn hadde fylt sin journal med det hun var takknemlig for i løpet av et år i sitt liv. En flott ide.




Etter dette kurset var jeg med på et make and take kurs med Carolyn også. Her lagde vi et lite album av kun ett møsterark. Dette så så flott ut og så billig å produsere dette blir det helt sikkert lagd flere av :-)

Det siste kurset på lørdag het Box of Cards/Sincerely Yours Class og var fra 15.30-18.
Her lagde vi en nydelig box med 5 kort i :-) Vi fikk bare lagd ferdig 2 kort på kurset men de siste 3 tenkte jeg at jeg skulle kose meg med på treff hos Scrapparguri:-)




Ingen kommentarer: