søndag 11. mai 2008

Kortkurs med Anita Hagen


Tagen som sitter i foran har kan man feks. invitere en venninne på kaffe el.




I går var jeg på kurs igjen hos Scrapparguri på Kongsvinger. Kursholder var norgesmester i kortlaging Anita Hagen. Vi lagde et flott kort ble ikke fornøyd med malingen av stempeltrykket men, men det ble for vått fibrene reiste seg og la seg ikke igjen så det er ikke ferdigmalt og fikk med matrialer til en liten gavepose. Anita bruker jo flere dager på å male et motiv for en tålmodighet den dama har jeg bøyer meg i støvet :-) Så blir det veeeeldig bra da:-) Tusen takk for en kjempehyggelig dag og et flott kurs:-)






2 kommentarer:

Mariannes gjenbruk sa...

Såå fint som kortet ble ;-) Jeg fikk jo ikke sett noen av dem ferdige jeg da ;-/

Anita Hagen sa...

Hei Hege og takk for sist.

Så flott dette ble. Visste at det ferdige malte motivet ditt ville bli bra, det så jeg allerede på kurset.

Tusen hjertelig takk for koselige kommentarer, setter virkelig pris på det.

Ser at du bor i Nordkisa. Jeg levde mine første 17 leveår i Kisa, jeg. Flytta til Nes når jeg fant mannen i mitt liv (jeg het forresten Krsitiansen før jeg gifa meg).

Ha en strålende torsdag videre!

Klem Anita