søndag 11. april 2010

Scrappetreff på Grorud 10-11.04.10

I helgen har jeg vært på et kjempekoselig treff på Grorud. Så mange trivelige scrappedamer:-)
Gleder meg til neste gang!! Det ble produsert 5 LO'er og 2 bursdagskort slett ikke verst, og masse skravling og shopping da selvfølgelig:-) Noen av Lo'ene er fra skisser og noen er liftet fra min favoritt mopse scrapper
Linda:-)
http://knorrigt.com/
Det mangler noe journaling her og der da.
Bursdagskort til en venninne.

Bursdagskort til en kamerat.

Tino, Gyda og Morris tre Tangetopper hos fotografen på Exporama feb. 2010

Stian i Danmark sommeren 85

Her er jeg og Helle i syden i 88

Dette er en av mine yndlings bildeserier av Gyda de er så kule disse bildene og synes LO'en ble fin også :-)
Gyda og jeg tar et pust i bakken på fjelltur på Blefjell:-) Sussepause!!

3 kommentarer:

KB sa...

Så fine de var :-) Sikkert morro med den skrappingen, men jeg får holde meg til quiltingen...

Anita sa...

Så utrolig effektiv du har vært i helgen da Hege!! Lekre kort og Lo'er. Falt spesielt for det øverste kortet - helt nydelig!
Kanskje vi skulle hatt et mopse/scrappetreff en dag. Burde jo absolutt ha fått kommet i gang igjen jeg også etter mange år i dvale. Har såvidt begynt, ferdig med 2 lo'er ;-)

lillesmor sa...

Oi, så mye flott du hadde lagd! Det øverste kortet var bare nyydelig.