søndag 29. mars 2009

Gamle og nyere LO'er

Endelig har jeg fått tatt bilder av noen av Lo'ene mine.
Fargene ble litt blasse synes jeg men,men....
Her er barnehagebildet mitt fra jeg var 5 år :-)
De tre øverste LO'ene ble til på siste treff hos Scrapparguri.
Her er en Lo av meg og min store kjærlighet Gyda:-)
Prinsessa vår
Søøøt
Bildet av to flotte kusiner er tatt 16/12-08
I like ekte collegegensere fra Sierra Nevada College der Helle er student.
På Peppes scrappet på Peppes kartong.

Stians første skoledag. Han er 25 år nå:-)

Meg som ettåring:-)
Jeg er 47 nå....

Min vakre datter Helle og hennes lille Feliz med mor og far.

Stian og bestefar. Stian er ca. 1 1/2 år.

Kristine russejente

Stian i ny regndress he,he. Litt stor....

Gard i syden nov. 2007 Og Hanna på samme sydentur


Stian

Min bror og niese.

Helle russejente

Min andre LO Stian og Helle i Bø sommerland

Min første LO Helles som konfirmant


Ingen kommentarer: