tirsdag 27. januar 2009

Lenge siden sist :-)

Det går trått med scrapping for tiden:-(
Har laget disse to etter julekortproduksjonen og så gikk jeg på kurs hos Scrapparguri for å få laget ferdig en stjernebok (selv om jeg har laget flere stjernebøker før) av valpen min Gyda ha,ha. Det er sosialt da og til onsdag skal jeg på treff hos Hege og Marianne og gleder meg masse.

Her er en LO av min søte niese Sandra. Bildet er tatt av Famefotografene i barnehagen:-)


Her er en Lo av min datter som for tiden bor i USA. De arrangerte Hollywoodparty på colleget.
Her er divaen min Helle. Helle og roomkameraten Hedda (Sverige). På det siste bildet hvor de er tre er også Kenna (USA)med:-) Planene er at disse to jentene skal være med Helle hjem på sommerferie og bo her hos oss en uke eller to. Vi gleder oss til å hilse på dem:-)

2 kommentarer:

2ne sa...

Nydelige LOer:o)
Har lagt igjen en liten utfordring til deg i bloggen min...

Helle sa...

Så fine de ble mamma :)